2024. november 24., vasárnap - Emma
Milyen innovációs lehetőségek rejlenek még a ledes díszvilágításban, meddig lehet feszegetni a határokat az élettartam, a színhűség, a megbízhatóság és praktikum tekintetében? A ledes világításban világvezető Nichia és Európa leginnovatívabb fénydekorációs cége, a Blachere Illumination közösen keresték a választ, amely a LED+ nevű termékcsaládban öltött nemrég testet.
16. alkalommal várja az érdeklődőket az ország legnagyobb családi rendezvénye! Tanulás, felfedezés, szórakozás, játékok, adventi és karácsonyi élmények egy helyen várnak a Papp László Budapest Sportarénában a KidExpón! A hétvégi tippjeinket pedig az alábbi linken lehet felfedezni, merüljünk ismét együtt az események világába!
Az elmúlt idők egyik legjelentősebb budapesti tranzakciójaként a múlt héten eladásra került a Park Atrium irodaház, mely a Deloitte, ING és Roche magyarországi központjaként szolgál. A vevő a német befektetéskezelő Corpus Sireo által kezelt alap, míg az eladó a GLL Real Estate Partners által menedzselt Accession Fund volt - értesült az OGH hírügynökség.
A lelkesedés óriási volt, egyelőre mégsem tűnik igazi sikertörténetnek a CSOK. Az ingatlanközvetítő szakemberek szerint a legnagyobb gond az, hogy a várakozásokhoz képest lassan zajlik a támogatás odaítélése és kifizetése, ami miatt viszont a kivitelezők kerülnek rendkívül nehéz helyzetbe.
Bár csak nemrég költözött át a Blachere Illumination a Duna Plazába, máris megnyílt az irodánk mellett az új bemutatótermünk. Aki ellátogat ide, működés közben is megtekintheti azokat az egyedülálló LED-es fénydekorációs termékeket, amelyekkel ünnepi fénybe tudjuk öltöztetni a köztereket és sugárutakat, bevásárlóközpontokat, irodaházakat, középületeket...
Lerakták az Ericsson Magyarország új, 24 ezer négyzetméteres székházának alapkövét kedden Budapesten az Infoparkban. A várhatóan 2017 végére elkészülő beruházás a távközlési vállalat Svédországon kívüli egyik legnagyobb kutatás-fejlesztési központja lesz. A hatemeletes Ericsson Házban mintegy 1800 munkavállaló dolgozik majd.
A kreatív munkafolyamatokat nagyban segíti egy kreatív irodai környezet - amelyet a teljeskörűen és újonnan felújított Buda Loft Offices is kínál a TransferWise-nak. Az épület hivatalosan júliusban nyitotta meg kapuit és 5 emeleten hozzávetőlegesen 2.500 m2 bérbeadható területet kínál. Az irodaház kizárólagos bérbeadását a Colliers International végzi - értesült az OGH Hírügynökség.
A Cushman & Wakefield magyarországi irodája 'összesített', valamint 'ügynökség és bérbeadás' kategóriában első helyen, míg 'értékbecslés' és 'piackutatás' kategóriákban a második helyen végzett, a Euromoney globális pénzügyi magazin 2016-os ingatlanpiaci rangsorában. A C&W budapesti irodája, az elmúlt 8 évben sokszor végzett első helyen különböző kategóriákban.
Magyarországon a kereskedelmi forgalom a 2009-es mélypont óta folyamatosan növekszik. A szezonális kilengésektől eltekintve a magyar háztartások egyre többet fogyasztanak. Fontos tényező, hogy míg 2009-ben a magyar lakosságnak kb. 11 000 milliárd forint volt a hiteltartozása, addig ez az idei évre mintegy 7 000 milliárd forintra csökkent.
Nemrég befejeződtek az utolsó munkálatok is, így a piac új irodaháza, a Buda Loft Offices készen áll jövőbeni bérlői fogadására. Az irodák - ipari megjelenésüknek köszönhetően - különösen alkalmasak reklám, média és kreatív IT cégek számára. Az irodaház kizárólagos bérbeadását a Colliers International végzi - értesült az OGH Hírügynökség.
2016 második negyedéve során egy irodaépület került átadásra 5.700 m2-rel növelve a Belvárosban elérhető területeket. Mindeközben egy épület (3.490 m2) kikerült a vizsgált állományból, mivel eladását követően funkcióváltás várható a közeljövőben - olvasható a Budapesti Ingatlan Tanácsadók Egyeztető Fóruma második negyedéves jelentésében.
A Budapesti Ingatlan Tanácsadók Egyeztető Fóruma (BIEF, BRF) - melynek tagjai: CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, Eston International, JLL és a Robertson Hungary – közzétették 2016 második negyedévére vonatkozó ipari ingatlanpiaci kutatási adataikat. A legnagyobb szerződés a Prologis Park Budapest Harbor Parkban történt.
Bár egész évben érdemes a dél-franciaországi Avignonba látogatni, de nyáron különösen: legpompázatosabbnak az idén augusztus 10. és október 2. között megrendezendő Avignon fényei rendezvény ígérkezik, ekkor a műemlékeket zenés kivilágítással látják el, amit nagyszabású műsor kísér. Ilyenkor egész családokat várnak a Pápák Palotájába egy mesés időutazásra.
Kommunikációs cégként örömmel támogatjuk az Önök projektjeit! Az elmúlt, immár két és fél évtizedben több mint 250 hazai és multinacionális céget szolgáltunk ki, illetve működtünk együtt szakmai érdekképviseletekkel.
Az ESTON – irodaházak, üzlethelyiségek és bevásárlóközpontok, ipari és befektetési ingatlanokkal foglalkozó ingatlanügynökség – kettős feladattal bízta meg az Open Gates Hungary Kft-t (OGH).
Megbízónk a kereskedelmi ingatlanpiacon rendhagyó fotópályázatot hirdetett EstOn the Top címen. A pályázatra egyrészt olyan képek nevezését várták, melyek az irodaházak nyújtotta kilátást mutatják be, másrészt az iroda bérlőkön és üzemeltetőkön túl szerették volna a szervezők az ingatlanszakmán kívüli közönséget is bevonni. Így nem csak kizárólag irodaházakból készült fotókat fogadtak a pályázatra, az általános kategóriába minden fotós lehetőséget kapott a nevezésre legszebb, budapesti panorámát ábrázoló fotóival.
Az EstOn the top kampány egyik célja az volt, hogy új színt vigyünk az ingatlanpiac életébe, a megszokott szakmai, ügynökségi kommunikációtól eltérő, szórakoztató formában.
A beküldött fotók a nagyközönség előtt is bemutatásra kerültek egy díjátadóval egybekötött fotókiállítás keretében.
A folytatásban B2B és B2C kommunikációt megcélzó eseményekre került sor párhuzamosan. Ingatlanpiaci sajtóreggelire és egyben fotókiállítási megnyitóra is invitáltuk az ESTON partnereit a Bank Centerbe, ahol az "Év irodapanorámája" díjjal kitüntetett pályaművet is meg lehetett megtekinteni.
Hogy az ingatlanpiacon milyen panoráma tárul(t) elénk, arról Salamon Adorján ügyvezető igazgató és az ingatlanügynökség divízióvezetői, Kiss Ernő, Pál Tamás és Pintér Dániel adtak részletes összképet. Tényleg eljött a tavasz illetve nyár az ingatlanpiacon, jogos már az optimizmus? Túl vagyunk a válságon? Vagy csak könnyen felejt (felejteni akar) a piac? – tették fel a kérdést az ESTON szakemberei, akik a befektetési ingatlanpiac kedvező irányba mutató kilátásairól, és az azok mögött meghúzódó folyamatokról beszéltek.
A két, egybekapcsolt esemény kapcsán és az azt követő 2-3 hét alatt 6 cikket írtunk (B2B és B2C irányban). A kampány végéig több mint 80 sajtómegjelenést sikerült generáln.
Az első alkalommal a Design Hét programsorozat részeként megrendezésre került Irodaházak Éjszakája sikere szinte kikövetelte a folytatást, többen már a rendezvény ideje alatt előregisztráltak a következő partybuszos eseményre. A legutóbbi esemény marketing-kommunikációs, hírügynökségi és média partnere az Open Gates Hungary Kft – és az általunk szerkesztett – Esemény Menedzser online magazin volt.
A rendezvénysorozat kezdetben célzottan az ingatlanipari szakemberek felé fordult. Ügynökségek, fejlesztők és létesítménygazdálkodással foglalkozó cégek képviselői utaztak a szakmai sajtó képviselőivel, hogy az éjszakai program alkalmával szórakoztató formában ismerhessék meg a szokatlanul nyugodt irodaházakat és bérterületeket.
Irodaházak Éjszakája III. azonban újra nyitott a szélesebb közönség felé: regisztrálhatott bárki, aki ez irányú kíváncsiságát szerette volna csillapítani. A komoly kommunikációs értékű programon kitűnő lehetőség nyílott szélesebb látókör kialakítására, szakmai eszmecserére, a kapcsolati rendszer bővítésére és rendhagyó kikapcsolódásra.
A korábbiaknak megfelelően a rendezvény három, még nem látogatott budapesti irodaházat vett célba, többek között a 20 éves születésnapját ünneplő Madách Trade Centerben a WhitePages körpanorámás irodáját, a Microsoft irodaházat a Graphisoft Parkban és a Regus Bank Center irodaházát.
A túra során szerzett információk segítségével a résztvevők játékos formában, azaz interaktív kvízjátékkal értékes ajándékokat nyerhettek . A szervezési feladatokon túl az írott mellett az audiovizuális tartalmak magas színvonalú elkészítésében, szerkesztésében, is részt vettünk.
YouTube videóink végig dokumentálták az egész eseményt, és megszólaltatták a vendéglátóinkat:
Az újrapozícionált B2B eseménysorozat hivatalos partnere lett cégünk. A Bródy Stúdióban találkozhatott havonta egy alkalommal az ingatlanszakma. A kapcsolatépítő céllal elindított rendezvényen befektetők, ingatlanfejlesztők, üzemeltetők, ügynökségek vehettek részt.
Az ingatlanszakmának szervezett Business Mixer vérbeli klubesemény, amely szó szerint és képletesen is egy szinttel magasabban került megrendezésre az induló eseményhez képest a Bródy Stúdióban. Az egyes alkalmakkor a szakma top cégeinek vezetőit üdvözölhettük ismét magunk között, de jelen voltak az ingatlanszakmához kapcsolódó egyéb területekről is.
A Corvin-sétány és ezen belül a Corvin Plaza 5 éves évfordulója kapcsán intenzív B2B és B2C kampány indult. Ezen az őszön, a megújúlás keretében ugyanis négy fiatal márka is üzletet nyitott a plazában: a SINSAY, HOUSE, CROPP és a MOHITO. Szakmai jellegű cikkek generálása és hírügynökségi terjesztése mellett a nagyközönség felé PR cikk sorozatot menedzseltünk.A teljes projektet hírfigyeléssel (szektor- és konkurencia figyeléssel) támogattuk a kampány előkészítő időszakától a zárásáig.
B2C célokat szolgáló hírleveleket illetve e-magazinokat írtunk, gyártottunk és terjesztettünk, amelyhez saját 22.000-es címlistánkat is rendelkezésre bocsátottuk. A hírek megjelentek a saját hírportáljainkon is (Esemény Menedzser, Rendezvény Világ, Üzleti Hírszerzés) és azok hírleveleiben. A közösségi kommunikációhoz, illetve plaza weboldalán történő kommunikációhoz is gyártottunk tartalomakat.
A szolgáltatási csomagunk része volt az audiovizuális anyagok (riportok, shop és márka bemutatók készítése) az üzletek átadásakor, melyek az oldalainkon, a közösségi kommunikációban és az e-magazinokban is fel lettek használva.
Az új üzletkoncepció nagy nyertesei egyértelműen a tinédzserek és a fiatalok voltak. A videoklipp(ek) 10 nappal a nyitás előtt, 3 nappal a nyiitás előtt, majd végül 3 nappal a nyitás után készültek.
Első lépésként az új üzletkoncepciót és a négy új márkát hirdettük meg. Emellett folyamatosan felhívtuk a figyelmet a Corvin Plaza stylist (személyes vásárló) szolgáltatására. Második lépésként megkértük a két stylistot, hogy mutassák be a négy új márkát, és tájékoztassák potenciális vásárlóikat, hogy karácsony előtt a népszerű fast fashion márka, a RESERVED is megnyitja kapuját a megújult bevásárlóközpontban. Végül a SINSAY, HOUSE, CROPP és a MOHITO új üzleteibe szerettünk volna betekintést nyújtani a nyitás után. A promóciós kampány révén kiemelkedő számú vásárlót sikerült megnyernünk, így új üzleteink elégedettek voltak marketing kampánnyal.
A Hungarian Startup Report legutóbbi jelentése szerint a startupok 72%-a tervez új piacok felé nyitni, legtöbben a közép-kelet-európai régiót szemelték ki. Ha valamire, a startup világra elmondható, hogy a kihívásokkal teli gazdasági időszakokban nem esnek zavarba, sőt gyakran pont ilyenkor vezetik be a piacra ötleteiket. A jelenlegi üzleti környezet tehát kimondottan kedvezőnek mondható új vállalkozások születéséhez. Így gondolta ezt a szerzi.hu csapata is, amikor 2022-ben a jogi szolgáltatások piacára beléptek.
A frissen paicra lépett csapat kreatív sajtó/PR munkájában, szektor- és hírfigyelésben vettünk részt. Cél volt a keresőmarketinget támogató megjelenések generálása is, amelyben a saját portáljaink és hírleveleik is erősen részt vettek A lommunikációs munka gyümölcse másfél hónap alatt több mint 50 megjelenés volt.
Cikk minták:
Sikeres repülőrajtot vett egy magyar startup a jogi szolgáltatások piacán
Groteszk helyzeteket teremthet az infláció, az energiaválság és a munkaerőhiány
16. alkalommal várja az érdeklődőket az ország…