2024. november 21., csütörtök - Olivér
Íme az OGH portálok és persze a hírleveleik a hazai gazdasági életből mintegy 450.000 olvasót érnek, akik mintegy 5.000.000 oldalnyi tartalmat töltenek le évente.
Örömmel segítünk egyedi tartalmak, online hírlevelek, minimagazinok, közösségi felületek tartalmainak szerkesztésében, terjesztésében: legyen az OGH az Ön "hírszerzője"!
Híreket, eseményeket, projekteket, versenytársakat figyelne? Szeretne valós időben értesülni, hogy mit írnak a versenytársakról, folyamatban levő projektekről, vagy hogy kulcsemberek éppen mit nyilatkoztak? Szeretné nyomon követni egy esemény sajtó visszhangját? Elsőként olvasná a szakmájával kapcsolatos híreket?
Szívesen ápoljuk a jövőben a médiával való kapcsolataikat, illetve teszünk javaslatot a napi hírfigyelésünk során kiszűrt érdemleges információk alapján olyan megnyilatkozásokra, amelyek cége jó hírnevét és "szakértői" imázsát erősítik.Szeretné, hogy cége, terméke, szolgáltatásai, szakértői többet szerepeljenek a hírekben?
Mivel a versenyképesség egyik legfontosabb erőforrását az üzleti információk jelentik, természetes, hogy egyre több vezető él a versenypiaci hírszerzés legális lehetőségével. Felismerték, hogy a fennmaradás, a fejlődés, a gazdaságosság szem előtt tartása érdekében állandóan tanulmányozni kell a versenytárs tevékenységét.
Piacépítés, marketing és kommunikáció! Cégünket 1996-ban erre a három pillérre alapítottuk azzal a céllal, hogy megbízható, integrált marketing-kommunikációs csapatként egy kézből szolgálhassuk ki Önöket. Már 28 éve jelen vagyunk a piacon mint sajtó-, PR-, hírügynökség.
Ügyfeleink számos különböző piaci szegmensben dolgoznak, de egy közös bennük: szükségük van a versenypiaci információkra, és hatékony kommunikációra, vigyáznak a jó hírükre, és építik azt!
Azon dolgozunk, hogy akár szolgáltató, gyártó, kereskedő avagy feltaláló a megbízónk, a saját piacán megkülönböztetett, kiemelt figyelmet kapjon. Bízunk benne, hogy számos eddigi megbízónk – hazai és külföldi, kis-, közepes és multinacionális vállalat – mellett Önöknek is jó hírt tudunk szerezni!
Egy esemény, rendezvény gyakran a legjobb apropó arra, hogy ne a konkurenciára, hanem az Ön cégére, termékére figyeljenek, Önökről beszéljenek, írjanak, tudósítsanak. Más oldalról a közös élmények megerősítik a kapcsolatokat cégen kívül és belül, megújítják a csapatszellemet felszínre hoznak pozitív képességeket.
Mikor van szüksége versenypiaci információszerzésre? Például - de nem kizárólag - stratégiai tervezés, vállalati fúziók, felvásárlások esetében a versenypiaci hírszerzés képes a döntéshozó számára adatokat, információkat szolgáltatni arra vonatkozóan, hogy ténylegesen mennyire vonzó a célba vett társaság, ott milyen átalakítások szükségesek a piaci versenyhelyzet megalapozottságához.
Szeretné, ha weblapja vagy webáruháza sokkal látogatottabb, informatívabb lenne, több üzletet hozna? Ha most indul, segítünk a weblap, webáruház elkészítésében, illetve a meglévő oldal optimalizálásában, hogy könnyebben megtalálják ügyfelei az interneten, és vevőként vissza is térjenek az oldalára!
Sajtófigyelésre - sőt akár komplex versenypiaci hírszerzése is - szükség van olyan kiélezett piaci versenyhelyzetben, amikor azonos szegmensben több szereplő viszonylag azonos feltételekkel, azonos profillal fejti ki tevékenységét, és célozza meg a vásárlókat. Ugyancsak fontos, ha a piacra több külföldi tulajdonú, tőkeerős vállalat kerül, és erőpozícióból igyekszik megszerezni a vevőket.
Az EU 2024. augusztus 1-jén hatályba lépett…
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők. Első alkalommal…