Kommunikációs cégként örömmel támogatjuk az Önök projektjeit! Az elmúlt, immár két és fél évtizedben több mint 250 hazai és multinacionális céget szolgáltunk ki, illetve működtünk együtt szakmai érdekképviseletekkel.
Néhány B2B illetve B2C kommunikációs projektünk bemutatása:
- EstOn the Top pályázat + sajtóreggeli
- Irodaházak éjszakája
- Business Mixer
- Új márkák érkezése a Corvin Plázába
- Jogi start-up sajtó/PR projektje
[ 1 ] EstOn the Top + ingatlanpiaci sajtóreggeli
Az ESTON – irodaházak, üzlethelyiségek és bevásárlóközpontok, ipari és befektetési ingatlanokkal foglalkozó ingatlanügynökség – kettős feladattal bízta meg az Open Gates Hungary Kft-t (OGH).
Megbízónk a kereskedelmi ingatlanpiacon rendhagyó fotópályázatot hirdetett EstOn the Top címen. A pályázatra egyrészt olyan képek nevezését várták, melyek az irodaházak nyújtotta kilátást mutatják be, másrészt az iroda bérlőkön és üzemeltetőkön túl szerették volna a szervezők az ingatlanszakmán kívüli közönséget is bevonni. Így nem csak kizárólag irodaházakból készült fotókat fogadtak a pályázatra, az általános kategóriába minden fotós lehetőséget kapott a nevezésre legszebb, budapesti panorámát ábrázoló fotóival.
Az EstOn the top kampány egyik célja az volt, hogy új színt vigyünk az ingatlanpiac életébe, a megszokott szakmai, ügynökségi kommunikációtól eltérő, szórakoztató formában.
A beküldött fotók a nagyközönség előtt is bemutatásra kerültek egy díjátadóval egybekötött fotókiállítás keretében.
ESTON sajtóreggeli + a fotópályázat díjátadója és kiállítási megnyitó
A folytatásban B2B és B2C kommunikációt megcélzó eseményekre került sor párhuzamosan. Ingatlanpiaci sajtóreggelire és egyben fotókiállítási megnyitóra is invitáltuk az ESTON partnereit a Bank Centerbe, ahol az "Év irodapanorámája" díjjal kitüntetett pályaművet is meg lehetett megtekinteni.
Hogy az ingatlanpiacon milyen panoráma tárul(t) elénk, arról Salamon Adorján ügyvezető igazgató és az ingatlanügynökség divízióvezetői, Kiss Ernő, Pál Tamás és Pintér Dániel adtak részletes összképet. Tényleg eljött a tavasz illetve nyár az ingatlanpiacon, jogos már az optimizmus? Túl vagyunk a válságon? Vagy csak könnyen felejt (felejteni akar) a piac? – tették fel a kérdést az ESTON szakemberei, akik a befektetési ingatlanpiac kedvező irányba mutató kilátásairól, és az azok mögött meghúzódó folyamatokról beszéltek.
A két, egybekapcsolt esemény kapcsán és az azt követő 2-3 hét alatt 6 cikket írtunk (B2B és B2C irányban). A kampány végéig több mint 80 sajtómegjelenést sikerült generáln.
[2] Irodaházak éjszakája
Az első alkalommal a Design Hét programsorozat részeként megrendezésre került Irodaházak Éjszakája sikere szinte kikövetelte a folytatást, többen már a rendezvény ideje alatt előregisztráltak a következő partybuszos eseményre. A legutóbbi esemény marketing-kommunikációs, hírügynökségi és média partnere az Open Gates Hungary Kft – és az általunk szerkesztett – Esemény Menedzser online magazin volt.
A rendezvénysorozat kezdetben célzottan az ingatlanipari szakemberek felé fordult. Ügynökségek, fejlesztők és létesítménygazdálkodással foglalkozó cégek képviselői utaztak a szakmai sajtó képviselőivel, hogy az éjszakai program alkalmával szórakoztató formában ismerhessék meg a szokatlanul nyugodt irodaházakat és bérterületeket.
Irodaházak Éjszakája III. azonban újra nyitott a szélesebb közönség felé: regisztrálhatott bárki, aki ez irányú kíváncsiságát szerette volna csillapítani. A komoly kommunikációs értékű programon kitűnő lehetőség nyílott szélesebb látókör kialakítására, szakmai eszmecserére, a kapcsolati rendszer bővítésére és rendhagyó kikapcsolódásra.
A korábbiaknak megfelelően a rendezvény három, még nem látogatott budapesti irodaházat vett célba, többek között a 20 éves születésnapját ünneplő Madách Trade Centerben a WhitePages körpanorámás irodáját, a Microsoft irodaházat a Graphisoft Parkban és a Regus Bank Center irodaházát.
A túra során szerzett információk segítségével a résztvevők játékos formában, azaz interaktív kvízjátékkal értékes ajándékokat nyerhettek . A szervezési feladatokon túl az írott mellett az audiovizuális tartalmak magas színvonalú elkészítésében, szerkesztésében, is részt vettünk.
YouTube videóink végig dokumentálták az egész eseményt, és megszólaltatták a vendéglátóinkat:
- Whitepages iroda, Nikola Martinovicbelsőépítész
- Madách Trade Center
- Vélemények az IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA III-ról;
- Graphisoft Park, Kocsány János vezérigazgató
- Holló-Takács Krisztina, a Microsoft irodavezetője
- Hamza Zoltán, Regus Bank Center - igazgató
[ 3 ] Business Mixer
Az újrapozícionált B2B eseménysorozat hivatalos partnere lett cégünk. A Bródy Stúdióban találkozhatott havonta egy alkalommal az ingatlanszakma. A kapcsolatépítő céllal elindított rendezvényen befektetők, ingatlanfejlesztők, üzemeltetők, ügynökségek vehettek részt.
Az ingatlanszakmának szervezett Business Mixer vérbeli klubesemény, amely szó szerint és képletesen is egy szinttel magasabban került megrendezésre az induló eseményhez képest a Bródy Stúdióban. Az egyes alkalmakkor a szakma top cégeinek vezetőit üdvözölhettük ismét magunk között, de jelen voltak az ingatlanszakmához kapcsolódó egyéb területekről is.
[ 4 ] Új márkák beharangozó kampánya Corvin Plázában
A Corvin-sétány és ezen belül a Corvin Plaza 5 éves évfordulója kapcsán intenzív B2B és B2C kampány indult. Ezen az őszön, a megújúlás keretében ugyanis négy fiatal márka is üzletet nyitott a plazában: a SINSAY, HOUSE, CROPP és a MOHITO. Szakmai jellegű cikkek generálása és hírügynökségi terjesztése mellett a nagyközönség felé PR cikk sorozatot menedzseltünk.A teljes projektet hírfigyeléssel (szektor- és konkurencia figyeléssel) támogattuk a kampány előkészítő időszakától a zárásáig.
B2C célokat szolgáló hírleveleket illetve e-magazinokat írtunk, gyártottunk és terjesztettünk, amelyhez saját 22.000-es címlistánkat is rendelkezésre bocsátottuk. A hírek megjelentek a saját hírportáljainkon is (Esemény Menedzser, Rendezvény Világ, Üzleti Hírszerzés) és azok hírleveleiben. A közösségi kommunikációhoz, illetve plaza weboldalán történő kommunikációhoz is gyártottunk tartalomakat.
A szolgáltatási csomagunk része volt az audiovizuális anyagok (riportok, shop és márka bemutatók készítése) az üzletek átadásakor, melyek az oldalainkon, a közösségi kommunikációban és az e-magazinokban is fel lettek használva.
Az új üzletkoncepció nagy nyertesei egyértelműen a tinédzserek és a fiatalok voltak. A videoklipp(ek) 10 nappal a nyitás előtt, 3 nappal a nyiitás előtt, majd végül 3 nappal a nyitás után készültek.
Első lépésként az új üzletkoncepciót és a négy új márkát hirdettük meg. Emellett folyamatosan felhívtuk a figyelmet a Corvin Plaza stylist (személyes vásárló) szolgáltatására. Második lépésként megkértük a két stylistot, hogy mutassák be a négy új márkát, és tájékoztassák potenciális vásárlóikat, hogy karácsony előtt a népszerű fast fashion márka, a RESERVED is megnyitja kapuját a megújult bevásárlóközpontban. Végül a SINSAY, HOUSE, CROPP és a MOHITO új üzleteibe szerettünk volna betekintést nyújtani a nyitás után. A promóciós kampány révén kiemelkedő számú vásárlót sikerült megnyernünk, így új üzleteink elégedettek voltak marketing kampánnyal.
[5] Jogi start-up sajtó/PR projektje
A Hungarian Startup Report legutóbbi jelentése szerint a startupok 72%-a tervez új piacok felé nyitni, legtöbben a közép-kelet-európai régiót szemelték ki. Ha valamire, a startup világra elmondható, hogy a kihívásokkal teli gazdasági időszakokban nem esnek zavarba, sőt gyakran pont ilyenkor vezetik be a piacra ötleteiket. A jelenlegi üzleti környezet tehát kimondottan kedvezőnek mondható új vállalkozások születéséhez. Így gondolta ezt a szerzi.hu csapata is, amikor 2022-ben a jogi szolgáltatások piacára beléptek.
A frissen paicra lépett csapat kreatív sajtó/PR munkájában, szektor- és hírfigyelésben vettünk részt. Cél volt a keresőmarketinget támogató megjelenések generálása is, amelyben a saját portáljaink és hírleveleik is erősen részt vettek A lommunikációs munka gyümölcse másfél hónap alatt több mint 50 megjelenés volt.
Cikk minták:
Sikeres repülőrajtot vett egy magyar startup a jogi szolgáltatások piacán
Groteszk helyzeteket teremthet az infláció, az energiaválság és a munkaerőhiány
És még sok más projektet is örömmel bemutatunk személyes beszélgetés alkalmával!