Bármilyen termékről vagy szolgáltatásról beszélünk, vannak nevek, ábrák vagy szlogenek, amiről mindenkinek ugyanaz jut az eszébe. Egy vállalkozás indításakor minden alapító számára kulcsfontosságú, hogy az általa képviselt márka egyedi, ismert,…
Magyarországon a kétezres évek elején 40 gyermek veszítette életét a 0 és 18 év közötti korosztályban vízbefulladás miatt, míg 2021-re ez a szám 9-re csökkent. A növekvő odafigyelés és tudatosság…
A szakértő szerint szállítmányozási területen a munkavállalók 5-8%-a keleti országból érkezik. Az utóbbi években Magyarországon egyre jelentősebb mértékben növekszik a külföldi, főleg keleti régiókból érkező munkavállalók száma. Ez a tendencia…
A Maldív-szigetek már harmadik éve hivatalosan is a világ legjobb úti céljának számít. Azonban számos sztereotípia övezi ezt a gyönyörű, fehér homokos, a kék minden árnyalatát felvonultató szigetvilágot. Az egyik…
A Covid után a gazdasági lassulás és az egekbe szökő infláció sem viselte meg a leggazdagabbakat, újabb elvárásokkal fordulnak a bankok és pénzügyi szolgáltatók felé. Eközben a nagy számú prémium…
A közúti fuvarozás ökológiai lábnyomának csökkentése, valamint a fuvarozók költségeinek kiszámíthatóbb tervezhetősége ma már elengedhetetlen az ágazat stabil, fenntartható működéséhez. E kettős célt jelenleg a hidrogén-közlekedés képes a leghatékonyabban támogatni.…
2023. június 20-án megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A több mint 30 éve elkötelezett munkát végző szakmai szervezet új tagozata egyben a társadalmi szerepvállalás és az…