2024. április 19., péntek - Emma

Újabb állomásához érkezett a Mit eszik az ország? gasztrofelmérés-sorozat. Az ötödik évadban a legjobb egészséges ételt keresik, emellett azt is szeretnék kideríteni, egészségesen táplálkoznak-e a magyarok és mit tesznek meg ennek érdekében? Az október 1. és november 30. között zajló felmérésben több tucat egészséges étel közül válaszhatják ki a szavazók a kedvenceiket, illetve tetszés szerint bővíthetik is a listát. A kutatásból hamarosan megtudhatjuk, hogy mi a magyarok kedvenc egészséges fogása, melyek a legnépszerűbb fogyókúrák és hányan vallják magukat ételérzékenynek.

Lehet szomorkodni amiatt, hogy véget ért a nyár, a tengerparti üdülések időszaka, de szerintünk az őszt is ezernyi ok miatt lehet szeretni. Például a szezonális zöldségek és gyümölcsök apropóján, amikből isteni ételeket lehet készíteni.

Az élethosszig tartó tanulást hozza el a Finnországból érkező networking klub. A cégek együtt fejlődnek, és segítik egymást. Idén ősszel érkezik meg Helsinkiből a Boost Finland testvére, a Boost Hungary, párhuzamosan az észtországi networking klub alapításával. A finn üzleti csoportok kiemelt alapértéke a lifelong learning, vagyis az élethosszig tartó tanulás. Tarmo Herlevi 12 éve járt networking eseményekre, majd az első Covid-időszak alatt alapította meg a finn mentalitásra épülő networking koncepciót, a finn Boostot. A tanulás mellett még egy cél mozgatta az új formátum és metodika kialakításában: a vállalkozói magány megszüntetése.

Autóvásárlást követően többnyire az első karcig vagy kavicsfelverődésig nem jut eszünkbe, hogy gondoskodnunk kellene autónk fényezésének a védelméről. Pedig a statisztikák szerint az első sérülések többnyire már 50 km-en belül megtörténnek. Nem titok, hogy egy autó értéke attól a pillanattól csökken, hogy kigördült a szalonból, azonban fóliázással hosszú időre megőrizhetjük hibátlan állapotát, ami nagy értékű járművek esetében különösen fontos, illetve akkor, ha tudjuk, hogy 2-3 év múlva le szeretnénk cserélni.

Környezeti fenntarthatóságra törekszik a SPAR Magyarország az új áruházai építése és a korábban épült üzletek modernizálása során. A 2017. évi értékhez képest 2021-re 49 százalékkal csökkent az áruházláncnál az üvegházhatású gázok kibocsátása.

„Hagyományos ízek szokatlan köntösben” – így jellemezte az immár két éve – Budapest belvárosában – megnyitott székely gourmet étterem ügyvezetője az új étlapjukon megjelent Kárpát Burgert, aminek az alapja a töltött káposzta lett. A különleges ízek és fogások nem állnak távol a SZÉK csapatától. Folyamatosan arra törekszenek, hogy olyan ízvilágot jelenítsenek meg a vendégek tányérján, ami tradicionálisan székely, ugyanakkor tökéletesen képviseli az egyre népszerűbb bistro konyhát.

A boltok polcain folyamatosan tapasztaljuk a termékek drágulását. Nagy nevű és múltú éttermek, cukrászdák zárnak be, mert az egyre emelkedő inflációval szemben nincs más megoldási lehetőségük. A mostani helyzet senkinek sem egyszerű, de egy jól működő marketing stratégiával nem csak, hogy talpon lehet maradni, de még növelni is lehet a cégek számára az árbevételt. De az igaz, hogy minden megváltozik, ebbe erősen beletartoznak a vásárlási szokások is.

A vásárlók igényeit szem előtt tartva új szolgáltatással állt elő Magyarország első számú online termelői piaca. A legalább 90 százalékban* magyar élelmiszereket forgalmazó Közért+ az új, modern és digitalizált törökbálinti logisztikai központjából Budapest teljes területére, valamint Pest megye 61 településére akár három órán belül vállalja a kiszállítást főállású futár kollégái segítségével. A cég a közelmúltban MagyarBrands díjat is nyert az Innovatív Márka kategóriában.

A lúgos ásványvíz olyan élettani hatásokkal bír, amelyet a megszokott, mentes ásványvizek nem tudnak felmutatni. A kiváló minőségű, ásványokban és nyomelemekben gazdag Pannónia Kincse már a NIVEX Ivóvíz Expóról is első díjjal távozott, ahol vízszomeliék választották kategóriáján belül a legjobbnak. A hazai márka pedig jó úton jár ahhoz, hogy a szélesebb közönség is megismerje.

A sikeres vállalatok egyre több figyelmet fordítanak a munkavállalók jólétére, mivel a gazdasági változások kihatnak a dolgozók munkahelyi és szociális körülményeire. A Daniella Villamosság a nehéz gazdasági helyzetben a magyar nagyvállalatok között szinte egyedülálló módon, anyagi hozzájárulással is segíti munkatársait. Az idén 30 éves nagyvállalat ott segít, ahol tud. A munkavállalói elégedettség elérése mellett a cég életében fontos szerepet játszik a jótékonykodás is. A legutóbbi - az UNICEF Magyarországgal közösen szervezett - adománygyűjtő akció során közel 3.5 millió forint támogatást sikerült összegyűjteni a rászoruló és szükségben szenvedő gyerekek számára.

Tipp

Időrendben

« Április 2024 »
H K Sze Cs P Szo V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Tartalom galéria

Fenntartható befektetés a közép- és kelet-európai régióban

Fenntartható befektetés a közép- és kelet-európai régióban

More details
Berobbant a fagyiszezon

Berobbant a fagyiszezon

More details
Új trendek a magyar építőiparban: technológia és kreativitás

Új trendek a magyar építőiparban: technológia és kreativitás

More details
Európa egyik legmodernebb betoncserépgyárát épít fel Hejőpapin a Wienerberger

Európa egyik legmodernebb betoncserépgyárát épít fel Hejőpapin a Wienerberger

More details
Helycserés támadás

Helycserés támadás

More details
Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on

More details
Hétvégi tippek, kulturális programajánló

Hétvégi tippek, kulturális programajánló

More details
Ezzel számolj idén, ha klímát vásárolsz!

Ezzel számolj idén, ha klímát vásárolsz!

More details
Magyar cég került be Európa legdinamikusabban fejlődő vállalatai közé

Magyar cég került be Európa legdinamikusabban fejlődő vállalatai közé

More details
Open Gates Hungary Kft. - O|G|H - a hír szerzője