2024. november 22., péntek - Cecília
A koronavírussal kapcsolatos nemzetközi események felhívták a figyelmet a higiénia fontosságára. A közösségi terek, irodaházak, üzemek, orvosi várók, élelmiszeripari gyártóterek, rendezvények, játszóházak, mozitermek – és még hosszan sorolhatnánk – higiéniájára sokkal fontosabb odafigyelni, mint eddig gondoltuk. Ez azt is jelenti, hogy a takarítás most nagyobb hangsúlyt kaphat, mint valaha. Íme, néhány tudósítás és videó, amelyekkel nem pánikot akarunk kelteni, hanem felhívni a figyelmet az egyéni felelősségre!
Pezseg az irodapiac, sosem látott rekordokat döntenek az üresedési ráták, a bérbeadók helyzete pedig mondhatni kiváló. Azonban az „A” kategóriás irodapiac lehetőségei az építkezések dacára nem fedi le a bérlői igényeket, így a kisebb vagy árérzékenyebb bérlők a „B” kategóriás vagy régebben épült irodaházak felé kénytelenek fordulni. De mi a helyzet a „B” kategóriás irodaházakkal? Mennyire felelnek meg egy modern cég igényeinek az ilyen épületek?
Nem véletlen, hogy a cégek ma legtöbbet az ICT beruházásokra költenek. A beruházások hajtóereje a munkaerőhiány. A kkv-szektor által keresett munkaerő kétharmada fizikai munkára kellene. Szakképzett munkaerő sincs már a piacon.
Zárt irodarészek vagy nyitott terek? Mindenki más körülmények között tudja hatékonyan és fókuszáltan elvégezni mindennapi feladatait. Habár a legtöbb igényünk eltér a munkahelyi állapotokat illetően, mégis vannak olyan tényezők, amelyek a többség számára ösztönző hatással bírnak egy átlagos napon vagy egy stresszesebb időszak során. A vállalatoknak így egyre nagyobb figyelmet kell szentelniük ezen szituációk megteremtésére és az esetleges egyéni igények biztosítására.
Több mint 5 milliárd eurónyi magyarországi fejlesztést mutatnak be a Magyarország-Budapest-standon, Cannes-ban, a világ első számú ingatlanszakmai kiállításán a MIPIM-en, ahol az érdeklődők állami és a magán beruházásokat is megismerhetik.
A Colliers és a CBRE látja el a TriGranit legújabb budapesti irodafejlesztése, a Soroksári úti Millennium Gardens bérbeadási feladatait. Az épület tetején a bérlők számára nyitott és exkluzív teraszokról is élvezhető majd a dunai panoráma. A 37.000 négyzetméter bérbeadható területtel rendelkező fejlesztést, amely a Müpa és a Nemzeti Színház szomszédságában helyezkedik el, a Millennium sétány irodafejlesztései közül az utolsóként, 2021 második negyedévében adják át.
A Codic Hungary jelentős, 11 300 négyzetméter irodaterületre szóló bérleti szerződés aláírásával zárta a 2019-es évet. A Green Court Office irodaház befejezésére 2022 elején kerül sor, azonban már a kivitelezés 7. hónapjában az irodaterületek 65%-a bérbeadásra került.
Legelső albumát és egyik legendás korszakát idézi meg az EDDA Művek! Az ország egyik legnagyobb rockzenekara 2020. március 7-én ismét beveszi a Papp László Budapest Sportarénát!
Az orosz művészet minden alkalommal elkápráztatja a közönséget, hiszen az orosz művészek maximalizmusa mindig a legjobb élményt garantálja a közönségnek. Balett és cirkuszművészetben egyaránt kiemelkedőek.
Macerás lesz, de hosszú távon jól járhatunk vele
Szeptembertől változások jönnek az internetes vásárlásban: a vásárlók és a webshopok egyaránt készülhetnek rá, hogy fizetéskor kötelező lesz a kétlépcsős azonosítás használata. De vajon mennyiben lesz más a vásárlás eddigi menete, és egyáltalán, miért van rá szükség?
A főváros legújabb gasztronómiai eseményére mindenkit sok szeretettel várnak, kortól függetlenül. A mentes elnevezésű programsorozat lehetőséget biztosít az ételallergiások számára, hogy szabadon kóstoljanak a gasztronómiai újítások kínálatából pazar mennyiségben.
Továbbra is masszív fejlesztések jöhetnek a magyar ingatlanpiacon, de új irány lesz a felújítás és az átpozícionálás. Főleg irodaházak és bevásárlóközpontok élhetik túl így a nehezebb időket – hangzott el több szakértőtől is a Cushman&Wakefield nemzetközi tanácsadó cég szakmai rendezvényén.
Elbizonytalanodtunk a számunkra legjobb piac gondjai miatt? Ne tegyük! Az üzleti szektor szereplői számára még mindig magasan a legjobb piacnövelési lehetőség nagy családunkban, az Európai Unióban van.
Az értékesítők szerepe a digitális korban nagy mértékben átalakult, egyre ritkább az ügyfelekkel való személyes találkozás, nagyobb a digitális marketing szerepe, az ügyfelek egyre tájékozottabbak. Ezen körülmények között érthető, hogy elbizonytalanodnak az értékesítők, és egyre nehezebb őket motiválni.
Csányi Vilmos etológus, Geszti Péter, Litkai Gergely…