A több mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező, évi nettó 40 milliárd forintot meghaladó árbevételű, piacvezető, debreceni székhelyű Daniella Villamosság számára mindig fontos volt mások segítése. A többszörös Magyar Brands…
Szakértők szerint a tendencia nem ma kezdődött: a párok nagy hányadánál jobb, ha a hölgyek választanak ingatlant a családnak, hiszen túlnyomórészt rajtuk múlik a család bővülése is. Emellett újra a…
Az ingatlanpiac egyes szegmenseiben lassú javulás várható, miközben az ESG szempontok egyre hangsúlyosabbak – derül ki a DLA Piper Hungary Real Estate Intelligence Report 2024 kiadványából. Borbély Gábor, partner, a…
A Budapest Hiltonban rendezett zártkörű rendezvényen a magyar gazdasági életben meghatározó szerepet betöltő vállalatok topmenedzsereivel, a hazai egyetemek rektori képviselőivel, valamint a megyei kereskedelmi és iparkamarák elnökeivel és vezetőivel találkozott…
Idén is egyre több külföldön élő magyar család dönt úgy, hogy gyermekeik itthon töltik a vakáció egy részét. A Táborfigyelő friss adatai szerint a táborok árai nőttek, a nyári szünet…
A világ több mint 90 országában díjazza a legkiválóbb fogyasztói márkákat a Superbrands, a legeredményesebb üzleti márkákat pedig a Business Superbrands. Szakmai szervezet az idei díjazottak sorában mindössze egy van.…
A lakásfenntartás, az otthoni energiafalhasználás a második legjelentősebb kiadási tétel a háztartások költségvetésében, emellett ökolábnyomunk jelentős részéért is felel. A júniusi környezetvédelmi világnap arra is felhívja a figyelmet, hogy korszerű…